ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۹
فروردين

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس، با همکاری و مشارکت خیّرین محترم و همراهی و پشتیبانی امام جمعه محترم شهرستان حاج آقای ترابی و معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیریت محترم هلال احمر و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی  این شهرستان مقرر شد بعد از خدمات رسانی موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام درشهرستان آق قلا ، اینبار و در سالروز میلاد با سعادت قائم آل محمد «ص» موکب شهرستان اقدام به پخت 6000 پرس غذای گرم تبرّکی ویژه ایام ولادت امام زمان «عج» جهت سیل زدگان گنبدی در نقاط مختلف شهری و روستایی نماید که در همین راستا جلسه ای در مورخه 98/01/29 در محل فرمانداری شهرستان با مسئولیت جناب آقای شیبک معاون محترم سیاسی امنیتی و جناب آقای دستمرد معاون محترم عمرانی فرماندار و ریاست محترم هلال احمر و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان برگزار و تصمیات لازم اتخاذ و خیّرین محترم نیز همراهی و مشارکت خوبی در این خصوص داشتندو هزینه های مربوطه را در بخش های مختلف تقبّل نمودند.

درهمین راستا مقرر شد تا مدیریت پخت غذا و بسته بندی آن با توجه به تجربه مواکب اربعین بر عهده موکب حضرت یحیی بن زید «ع» و مسئولیت توزیع آن در بین خانواده های محترم بر عهده هلال احمر شهرستان و همکاری دهیاران، پایگاههای بسیج و خادمین موکب باشد.

خدمت -رسانی- به سیل زدگان

همت - حسینی

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۲۹
فروردين

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، جناب آقای سیدجواد شریعت زاده خادم و سرآشپز موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس در یک اقدام انسانی و با بهره گیری از روحیه و تفکر بسیجی به کمک همشهری های خود که در اثر سیل اخیر دچار مشکل شده بودند شتافت.

این خادم اهل بیت علیهم السلام که مالک قالیشویی دریا در شهرستان گنبدکاووس می باشد در شش روز اول سیلاب در این شهر بصورت رایگان اقدام به شستشوی فرش ، قالی و موکت های کسانی که در محلات و مناطق متاثر از سیل منازل آنان دچار آسیب شده بودند بصورت کاملا رایگان امکانات آنان را شستشو و پس از خشک شدن در اختیارشان قرار می داد که در این راستا خدمات ارائه شده به مردم مبلغ 140 میلیون ریال برآورد شده است و در همین رابطه مبلغ 60 میلیون ریال نیز هزینه های جانبی و خرید شامپو فرش و دستمزد فوق العاده کارگران قالیشویی که بصورت شبانه روزی و در ایام تعطیلات نوروزی در این حرکت خداپسندانه در محل کار خود حضور یافتند از پول شخصی خود هزینه نموده است.

خدمت -رسانی -به -سیل -زدگان

همت -حسینی

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۲۹
فروردين

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم سیل زده شهرستان آق قلا را نصیب مان کرد تا در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری « مدظله العالی» و دستور سردار سلیمانی فرمانده محترم نیروی قدس سپاه و ابلاغ ریاست محترم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جناب آقای مهندس پلارک ، موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس با ایجاد آشپزخانه و پخت غذای گرم در دو نوبت نهار و شام و برپایی ایستگاه صلواتی در میدان مرکزی این شهر و اجرای اقدامات فرهنگی و خدماتی نقش کوچکی در کمک رسانی به مردم حادثه دیده ای خطه از استان گلستان را داشته باشد.

لذا بر خود واجب می دانیم تا بدینوسیله از کلیه خیّرین محترم ، خادمین پر تلاش و خستگی ناپذیر موکب ، فرمانده محترم سپاه نینوای استان گلستان سردار معروفی ، فرمانده محترم سپاه ناحیه آق قلا جنای سرهنگ ضیایی و همکاران پرتلاش و فداکارش ، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان ، عزیزان قراگاه خاتم الاوصیاء استان ، ائمه محترم جمعه و فرمانداران محترم شهرستان های گنبدکاووس و آق قلا ، امام جمعه محترم شهرستان بندرترکمن ، اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس، عزیزان روحانی گروه جهادی سیدالشهداء «ع» مشهد مقدس ، مدیریت محترم تالار آلتین صحرای شهر آق قلا و کلیه کسانی که ما را در انجام وظیفه خدمت رسانی مساعدت نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نماییم.

انتهای پیام/


  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۲۸
فروردين

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان ، در پی ابلاغ سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشگر سلیمانی به مواکب اربعین حسینی مبنی بر حضور در مناطق سیل زده کشور و کمک به هموطنان عزیز و بدنبال دستور مهندس پلارک ریاست محترم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مبنی بر بدست گرفتن مدیریت پخت غذای گرم در مناطق سیل زده توسط موکب های اربعین حسینی.

موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس با حضور در شهرستان آق قلا از تاریخ 98/01/23 به مدت 5 روز اقدام به پخت 8500 پرس غذای گرم در دو وعده ناهار و شام نموده و با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق قلا در بین مردم شریف این شهرستان در محلات آسیب دیده از سیل و کمپ های استقراری سیل زدگان توزیع نموده است.

موکب شهرستان گنبدکاووس علاوه بر پخت غذای گرم ، اقدام به استقرار موکبی نیز در میدان مرکزی شهرستان آق قلا در قالب ایستگاه چای صلواتی و برنامه های فرهنگی نموده است که گروه جهادی سیدالشهداء «ع» مشهد مقدس نیز با همکاری موکب یحیی بن زید «ع» اقدام به اجرای برنامه شاد و مفرح برای شهروندان محترم آق قلا نموده است که اثرات مطلوبی در بین مردم داشته است.

موکب شهرستان گنبدکاووس علاوه بر ارائه خدمات مذکور با اعزام تیم برقکاری موکب به منازل آسیب دیدگان از سیل در شهرستان آق قلا نسبت به ترمیم و بازسازی وضعیت برق منازل مردم اشکالات 48 باب منزل مردم را برطرف نمودند و در یکی از محلات نیز اقدام به توزیع مواد غذایی کنسروی نمودند.

در این ماموریت انسان دوستانه تعداد 50 نفر از خادمین موکب و تعداد 10 نفر نیز از نیروهای مردمی از مساجد شهرستان بکارگیری شدند و خدمات به مردم شریف و محترم شهرستان آق قلا ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/

 

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۲۸
فروردين

11 شعبان ولادت جوان برومند هاشمی ، علی بن الحسین «ع» ملقّب به علی اکبر «ع» است. مولود پاک و مطهر امام حسین علیه السلام و لیلی بنت عامره که دنیا را عطر و بویی دیگر بخشید.

جوانی نستوه و پرامید و انسانی ستودنی و ماندگار. او رادر رفتار و کردار و ظاهر شبیه ترین افراد به پیامبر «ص» می دانستند به گونه ای که امام حسین علیه السلام فرمود:

هرگاه ما مشتاق دیدن پیامبر «ص» می شدیم به او می نگریستیم.

در سایه سار تربیت حسینی ، سخاوت ، شهامت ، دیانت و ایثار را می آموزدو چنانکه بایسته است خود را مهیای مسئولیت های بزرگ می سازد و چنان در این عرصه می درخشد که دشمنان هم بدان اذعان می کنند.

در واقعه عاشورا ، علی اکبر به وقت دانستن از رویای پدر و بشارت مرگ و بهشت ، یاس به دل نیاورده و با اتکا به روحیه حق طلبش می فرماید: باکی نیست اگر بر حق بمیرم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس میلاد با سعادت حضرت علی اکبر «ع» شبیه ترین سردار کربلا به پیامبر گرامی اسلام را به جوانان عزیز و برومند جهان اسلام و جوانان ایران اسلامی که بصورت جهادی در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور حضور پر خیر و برکتی دارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماید.

« تصویر بالا متعلق به جوانان گنبدی در دوران دفاع مقدس می باشد»

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۱۹
فروردين

پیام تبریک

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد پر خیر و برکت ستارگان آسمان ولایت مبارک باد.

ماه مبارک شعبان المعظم ، میلاد ستارگان آسمان ولایت ، ماه عشق و رحمت خداوندی و مصادف با یاد و خاطره ی سلحشوران اسلام است.

اسطوره های مثنوی خلقت، که هر کدامشان رحمه للعالمینند.

شعبان المعظم ، میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار ، میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام ، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان و میلاد با سعادت حضرت قائم عج را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، شیعیان و خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بهره مندی از این ماه مبارک برای آماده شدن در عبادت ماه مبارک رمضان را مسئلت داریم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس


  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس