ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس، نشست صمیمی امام جمعه گنبدکاووس با علما و روحانیون شهرستان در دفتر مصلی نماز جمعه امام جعفرصادق(ع) برگزار شد که ان را می توان قدمی نوع در جهت انسجام بیشتر برای تقویت و حفظ اسلام دانست.

امام جمعه گنبدکاووس: شرف و عزت ما در حمایت ما از عتبات عالیات است

حجت الاسلام محمود ترابی با تاکید بر اینکه همه باید خود را عضوی از ستاد عتبات عالیات بدانیم، افزود: ما همه باید سهم خودمان را در طلب استشفا این ائمه بزرگوار بدهیم و از ظرفیتها در جهت بازسازی عتبات عالیات استفاده کنیم.

وی  بر ضرورت کمک همه در جهت ساخت صحن ها و پروژه هابه بهترین شکل تاکید کرد.

به ادامه مطلب بروید...


امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه قرار است این جلسات مستمر باشد، افزود: راه ترویج دین تقویت مساجد و حوزه ها است که اگر اینها تقویت شود و با ارتباط صمیمی میان حوزه و مردم و جذب طلبه به ترویج افکار عمومی کمک کنیم.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه توقع پشتیبانی از حوزه ها می رود، تصریح کرد: وضعیت مساجد در روستاها اسف بار است، 30 درصد از مساجد ما پیشنماز دارد و برخی مکانها هم مسجد ندارند که باید مساجد موجود را فعال کنیم .

در این جلسه مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات گنبد با بیان اینکه علماوروحانیت می توانندبازوی قوی برای این ستادباشند، افزود: ازبستروظرفیت مساجدومناسبتهای مذهبی برای مشارکت مردم استفاده شود.

رمضانعلی خالقی با اشاره به برکت خون مطهرشهداء و نظام مقدس اسلامی این مسئله را فرصتی بزرگ برای ملت ایران دراعتاب مقدسه دانست تا منشأکارهای بزرگی باشند.


تشریح برنامه های ستادبازسازی عتبات عالیات درنشست صمیمی علماوائمه جماعت مساجد شهرستان بامیزبانی امام جمعه محترم گنبدکاووس توسط مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان امشب ۲۰مرداد۹۵

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی