ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

11 شعبان ولادت جوان برومند هاشمی ، علی بن الحسین «ع» ملقّب به علی اکبر «ع» است. مولود پاک و مطهر امام حسین علیه السلام و لیلی بنت عامره که دنیا را عطر و بویی دیگر بخشید.

جوانی نستوه و پرامید و انسانی ستودنی و ماندگار. او رادر رفتار و کردار و ظاهر شبیه ترین افراد به پیامبر «ص» می دانستند به گونه ای که امام حسین علیه السلام فرمود:

هرگاه ما مشتاق دیدن پیامبر «ص» می شدیم به او می نگریستیم.

در سایه سار تربیت حسینی ، سخاوت ، شهامت ، دیانت و ایثار را می آموزدو چنانکه بایسته است خود را مهیای مسئولیت های بزرگ می سازد و چنان در این عرصه می درخشد که دشمنان هم بدان اذعان می کنند.

در واقعه عاشورا ، علی اکبر به وقت دانستن از رویای پدر و بشارت مرگ و بهشت ، یاس به دل نیاورده و با اتکا به روحیه حق طلبش می فرماید: باکی نیست اگر بر حق بمیرم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس میلاد با سعادت حضرت علی اکبر «ع» شبیه ترین سردار کربلا به پیامبر گرامی اسلام را به جوانان عزیز و برومند جهان اسلام و جوانان ایران اسلامی که بصورت جهادی در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور حضور پر خیر و برکتی دارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماید.

« تصویر بالا متعلق به جوانان گنبدی در دوران دفاع مقدس می باشد»

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی