ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی «ع» مصادف با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان را به عموم دوستداران و محبان آن حضرت و به همه ی خادمین اعتاب مقدسه تبریک و تهنیت عرض می نماید.



انتهای پیام/
  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۱۲
ارديبهشت

وقتی که زائرین محترم به عتبات عالیات مشرّف می شوند و شکوه و جلال و هنر دست مهندسین و هنرمندان ایرانی را در حرم های مطهر مشاهده می کنند و یا تصاویر زیبای حرم های مطهر را در قاب تلویزیون در مناسبت های مختلف و یا در برنامه کوی محبّت مشاهده می کنند خیلی دلشان شاد و مسرور از این همه اقدامات بازسازی و توسعه ای حرم های مطهر توسط ایرانیان و همه ی دوستداران و محبّان اهل بیت علیهم السلام می شود و دلشان می خواهد که ای کاش شرایطی می داشتند تا آنها نیز به عنوان باقیات و صالحاتی ماندگار و به عنوان نذر دلدادگی به اهل بیت علیهم السلام می توانستند در توسعه حرم های مطهر و در ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف و ساخت صحن زیبای حضرت زینب سلام الله علیها در کربلای معلی و ... نقشی داشته باشند و نذری اهداء نمایند.

در همین راستا ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه ای را امضاء نمودند تا برای همیشه این آرزوی زیبا و نیک خیِرین و ناذرین و متبرّعین به مرحله محقق شدن برسد تا بانک مذکور خدمتی نوین را به دوستداران اهل بیت علیهم السلام جهت مشارکت در سه پروژه ی شاخص خشت طلای گنبد جدید بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین علیه السلام ، صحن و شبستان حضرت زهرا «س» و صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب «س» در قالب اعطای وام قرض الحسنه 3 میلیون تومانی و 4 میلیون تومانی نماید.

اعطای این تسهیلات قرض الحسنه بدون اخذ ضامن و هرگونه چک و سفته می باشد و داوطلبین می توانند با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محل سکونت خود و تشکیل پرونده ی وام و در صورتی که فاقد حساب در بانک رسالت می باشند نسبت به افتتاح حساب 20 هزارتومانی از این تسهیلات برخوردار شوند و مبلغ وام بنام اشخاص به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز و جهت ناذرین محترم سند افتخار مشارکت صادر و تربت نورانی حضرت سیدالشهداء «ع» اهداء می گردد.

کسانی که تمایل دارند از این فرصت استفاده نمایند و از وام قرض الحسنه با سود 2%جهت مشارکت در پروژه های اعتاب مقدسه بهره مند گردند می توانند اقساط وام خود را بصورت 12،24،36،60 ماهه پرداخت نمایند.

کلیه برادران و خواهران محترم ، هیِئت های مذهبی ، نمازگزاران مساجد، حسینیه ها و تکایا، بسیجیان عزیز و خانواده های محترم می توانند از این وام بنام خود و اعضای خانواده و اموات خود و.... استفاده نمایند و جهت تکمیل پرونده می بایست فتوکپی صفحه اول شناسامه و فتوکپی کارت ملی و درخواست مکتوب خود را ارائه تا اقدام لازم برای تخصیص وام آنان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۰۸
ارديبهشت

17 سالی است که ایرانیان بعد از سقوط حزب بعث و نابودی دیکتاتور ظالم و خون آشام عراق ، (صدام ملعون ) در اعتاب مقدسه مشغول بازسازی ، نوسازی و مرمت حرم های مطهر اهل بیت علیهم السلام در این کشور دوست و برادر می باشند.

دراین مدت سراسر افتخار ، ملت ایران با جان و دل و با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود ، مجموعه عوامل و دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات را در داخل کشور و در کشور عراق یاری و همراهی نمودند و حتی بسیاری از دوستداران و محبّان حضرات معصومین علیهم السلام از دیگر بلاد اسلامی و برخی کشورهای اروپایی دراین مسیر نورانی و الهی و برای بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه پا به این عرصه معنوی گذاشتند و کمک ها و نذورات خود را اهداء نمودند.

حضور با معرفت و با خلوص نیّت در مسیر اعتلای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی به منظور توسعه حرم های مطهر اهل بیت علیهم السلام ، فقیر و غنی و پیر و جوان، کارمند و بازاری ، مرد و زن و... ندارد و همه دلدادگان به ساحت مقدس و نورانی آل الله با عشق و جان و با نیت نذر دلدادگی به اهل بیت علیهم السلام و به عنوان بخشی از باقیات و صالحات ماندگار برای خود و خانواده خویش که در قید حیات می باشند و یا به سرای باقی شتافتند با افتخار و اعتقاد قلبی از مال خود می گذرند تا با امید به آینده و آخرت بتوانند در محضر فرزندان علی بن ابیطالب علیه السلام و فاطمه الزهرا سلام الله علیها سربلند و روسفید باشند.

هستند خیّرینی که خانه مسکونی خود را برای این هدف متعالی اهداء نمودند و یا کسانی که مشکلات معیشتی و اقتصادی در زندگی فردی خود دارند و برخوردار از یارانه نیز می باشند ولی همین اشخاص مستضعف و کم بنیه اقتصادی با ارادتی که به محضر حضرت سیدالشهداء علیه السلام دارند هرماه بخشی از یارانه دریافتی خود را پس انداز نموده و پس از جمع شدن مقدار قابل توجه آن را به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر محل سکونت خود برای مشارکت در بازسازی و توسعه حرم های مطهر اهداء می کنند.

و یا متبرعین و خیّرین با توان اقتصادی بالا هستند که کمک های چندین میلیونی و یا چندین میلیارد تومانی برای این حرکت معنوی و ارزشی و ماندگار کرده و یا می کنندو این مسئله نشان دهنده اعتقاد قلبی دوستداران اهل بیت علیهم السلام می باشد.

امیر مومنان علی علیه السلام می فرمایند: شادی خود را برای کارهای نیکی که پیشاپیش ( برای آخرت) فرستاده ای زیاد کن و اندوه فراوانت را برای نیکی هایی قرار بده که از دستت رفته است.

لذا همه کسانی که دل در گرو محبّت فرزندان رسول الله «ص» دارند با تاسی به احادیث و روایات فراوان وارده تلاش می کنند تا با اندوخته های کم و زیاد خود حتی اگر شده یک گام برای بازسازی و توسعه حرم های مطهر به عنوان یک کار نیک در دنیا و یک باقیات و صالحات برای آخرت خود بردارند.

چند سالی است که حضور مشتاقان عتبات عالیات به عنوان زائرین حرم های مطهر رشد فراوانی داشته است و علی رغم بالا بودن هزینه های ثبت نام و اعزام سالانه شاهد اعزام های زیاد از کشور عزیزمان ایران اسلامی و دیگر بلاد اسلامی و سایر کشورها به عنوان زائرین کوی دوست به اعتاب مقدسه هستیم و اوج این حضور نیز متعلق به اعزام های میلیونی زائرین در مراسم اربعین حسینی می باشد که دشمنان اهل بیت علیهم السلام را از این دلبستگی و دلدادگی به مردم با مذاهب و اقوام و نژادهای مختلف شدیدا به وحشت انداخته است،

این حجم زیاد حضور زائرین در عتبات عالیات و مشاهده کارهای انجام شده در حرم های مطهر توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات و مهندسین و هنرمندان ایرانی از محل نذورات مردمی موجی از شعف و سرور در دل زائرین محترم ایجاد کرده است که مصداق قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود می باشد که هدایا و نذورات اندک ناذرین محترم شرایطی را به وجود آورده است تا ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران به نمایندگی از سوی خیّرین و ناذرین بزرگترین پروژه ی جهان اسلام یعنی ساخت صحن و شبستان حضرت فاطمه زهرا«س» را در جوار حرم مطهر علوی را در پیش از موعد زمان بندی شده بسازند و کوچکترین حرم مطهر در عتبات عالیات را 20 برابر توسعه دهند.

و یا با مشارکت های مردمی و اهدای نذورات برادران و خواهران امروزه شاهد هستیم که با همکاری تولیت حرم مطهر امام حسین «ع» و ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخت صحن عقیله بنی هاشم «ع» حضرت زینب سلام الله علیهما دو سالی است که برای توسعه حرم مطهر سیدالشهداء «ع» شروع شده است و خیل عاشقان و محبّان امام حسین «ع» و حضرت زینب«س» با مشارکت گسترده خود و اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود تلاش می کنند تا همچنان که افتخار ساخت بزرگترین پروژه جهان اسلام را در نجف اشرف با نذورات خود ساختند اینبار صحن زیبا و بزرگ حضرت زینب «س» را در کربلای معلی بسازند.

و روند بازسازی و توسعه حرم های مطهر همچنان در اعتاب مقدسه ادامه و استمرار داشته و مردم عزیز و دوستداران اهل بیت «ع» نیز همچنان با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود در توسعه عتبات سهیم و مشارکت گسترده ای دارند و طرح هایی که علاوه بر کربلای معلی و نجف اشرف در دست اقدام و اجراء می باشد پروژه ها و طرح هایی نیز در حرم های مطهر امامین جوادین «ع» در کاظمین و امامین عسکریین «ع» در سامراء و حضرت سیدمحمد«ع» در شهر بلد و حرم مطهر طفلان مسلم بن عقیل«ع» در شهر مصیب و...در دست اقدام دارد که خیِرین و ناذرین محترم میتوانند با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود و با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در بازسازی و توسعه حرم های مطهر سهیم شوند.

شماره حساب و کارت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در نزد بانک انصار : (401142351411) و ( 6273811074233351)

تلفن تماس: 33333160-33341938

آدرس حضوری ستاد: گنبدکاووس خیابان امام خمینی«ره» جنوبی ساختمان سابق فرمانداری جنب بیمارستان شهدای 12 دی ( داخل کوچه)

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۰۳
ارديبهشت

چند سالی است که ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری تولیت حرم مطهر علوی و مشارکت بی نظیر دوستداران و محبّان بی بی دو عالم حضرت فاطمه «س» با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود بزرگترین پروژه جهان اسلام را تحت عنوان صحن و شبستان حضرت فاطمه الزهرا «س» در دست ساخت دارد و تاکنون نیز بخش های مختلفی از فضای زیارتی این صحن زیبا و باشکوه که بیانگر هنر دست هنرمندان فرهیخته کشورمان می باشدبه اتمام رسیده و به فضای حرم مطهر علوی اضافه شده است و این پروژه تا مرحله تکمیل نهایی فرصتی را در اختیار ناذرین محترم قرار داده است تا با مشارکت خود سهمی در ثواب توسعه حرم مطهر علی بن ابیطالب «ع» داشته باشند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۰۲
ارديبهشت

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس، موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام این شهرستان به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت قائم آل محمد «ص» اقدام به پخت 6000 پرس غذای گرم تبرکی نموده و با همراهی و کمک امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان در بین خانواده های محترم در 20 نقطه شهری و 14 نقطه روستایی توزیع نمودند.

این برنامه با همکاری و مشارکت خیّرین محترم شهرستان که تمامی هزینه های آن را متقبّل شدند و مساعدت و درخواست امام جمعه محترم و معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از موکب شهرستان بعد از حضور در آق قلا انجام شده است .

انتهای پیام/


  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس