ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس ، یکی از محبّان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام در این شهرستان با اهدای مبلغ 120/000/000 ریال اقدام به خرید یک خشت طلای گنبدجدید بارگاه ملکوتی امام حسین «ع» و مشارکت در ساخت 1/5 متر مربع از صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب «س» در کربلای معلی و همچنین مشارکت در ساخت 1 متر مربع از صحن و شبستان حضرت فاطمه الزهرا«س» در نجف اشرف نموده است.

رمضانعلی خالقی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس افزودند این خیّر محترم که خواست نامی از وی برده نشود هدف و نیت خود را از این کار صرفا باقیات و صالحاتی برای مرحوم پدر و مادر خود عنوان کردند و اذعان داشتند می خواهم با این کارم قدمی برای پدر و مادرم برداشته و مالم را در بهترین نقطه عالم یعنی در کربلای معلی و نجف اشرف آن هم به نیت پدرومادرم که برای من و دیگر اعضای خانواده زحمات زیادی را متحمّل شده اند هزینه نمایم.

خالقی افزود کلیه دوستداران و ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام در این شهرستان می توانند با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود ضمن مشارکت در بازسازی و توسعه حرم های مطهر در کربلای معلی ، نجف اشرف، کاظمین و سامراء و.... می توانند با مراجعه حضوری به این ستاد به منظور تعظیم شعائر الهی اقدام نموده و یا اینکه نذورات نقدی خود را از طریق شماره کارت این ستاد 6273811074233351 نزد بانک انصار واریز ودرفیض ثواب مشارکت خود در اعتاب مقدسه سهیم شوند.

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۱)

احسن کاری بسیار زیبا انجام دادند خوش به سعادت این عزیز که برای والدین خود در بهترین نقطه عالم سرمایه گذاری اخروی نمودند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی