ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با صدور پیامی شهادت جمعی از پاسداران غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر امام زمان «عج» و نایب برحقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای « مدظله العالی» ، ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معزز این شهیدان بویژه خیل عظیم پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم:

خلق حماسه با شکوه و ماندگار ملت ایران در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ، خشم و عصبانیت دشمنان عنود و لجوج ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای خبیث و جنایتکارو رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی و.... را به همراه داشته است .

یقینا این حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در خلق حماسه 22 بهمن که موجبات خشنودی حضرت باریتعالی و خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه ی دوستداران و دلدادگان به انقلاب اسلامی شد، و خشم و عصبانیت دشمنان عنود و لجوج را به همراه داشته و سبب این حرکت کور و بزدلانه گردید تا به خیال خام خود کام مردم با عزت ایران اسلامی را تلخ کنند، زهی خیال باطل.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی ، این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، خانواده معظم شهداء و ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی شفای عاجل از خداوند متعال را خواستاریم و ان شاءالله به زودی یگان های کوبنده سپاه پاسخ دندان شکنی به تروریست های خبیث و اربابان کثیف و جنایتکار آنان خواهند داد و انتقام سختی از این تروریست های پلید خواهند گرفت.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۱)

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
  • شهادت مظلومانه پاسداران غیور میهن اسلامی را تسلیت عرض نموده و از تلاش و زحمات خالصانه خادمین پر تلاش ستاد عتبات عالیات شهرمان تقدیر و تشکر می کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی