ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

مشارکت خیّرترکمن در گنبدکاووس برای بازسازی عتبات عالیات

خیّرترکمن در شهرستان گنبدکاووس با اهداء هزینه یک خشت طلای گنبد جدیدحرم مطهر امام حسین«ع» و 33 گرم طلادر بازسازی و توسعهعتبات عالیات مشارکت کرد.

آقای فضل الله پشمکی خیّرترکمنی است که در این شهرستان به عشق و ارادت در مسیر اهل بیت«ع»وبا حضور در ستادبازسازی عتبات عالیات گنبد کاووس در توسعه اعتاب مقدسه مشارکت کرد و به وی تربت مخصوص امام حسین«ع» اهداء گردید.

watermarked photo 2017 01 28 15 11 17

خواستیم سرصحبت را با او باز کنیم و از انگیزه اش جویا شویم اما کمی کم حرف بود وتمایلی به بیان انگیزه خود نداشت و پس از لحظاتی مکس می گویدعشق و ارادت به امام حسین«ع» و اهل بیت پیامبر«ص» تنها دلیل و انگیزه ام گذشتن از مالم می باشد. این دو واژه تنها حرفی است که این خیّرمحترم بیان می کند اما دنیایی از مفهوم و پیام را مخابره می کند. همان کاری که امروز هموطن هایمان در استانهای کردستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و..... برای ابراز ارادت و عشق شان به حضرت سیدالشهداء«ع» و اهل بیت نبی مکرم اسلام «ص» با اهداء نذورات نقدی و غیرنقدی خود سهمی در مشارکت و توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان باقیات و صالحات برای خودشان باقی می گذارند.

watermarked photo 2017 01 28 00 09 33

وامروزه ابراز پیام عشق و ارادت به اهل بیت«ع» اختصاص به قومیت و مذهب خاصی نداردو این محبت در سینه ی همگان موج می زندو نمونه بارزآن را می توان در همین گونه مشارکتها در سراسر ایران اسلامی ونمونه بارزتر آن را در ایام محرم و صفرو دیگر مناسبت هامشاهده نمود که اقوام با مذاهب گوناگون در عزاداری ها مشارکت می نمایند.

لذا ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبد کاووس ضمن آرزوی توفیق و قبولی نذر این ناذر محترم و همه ی ناذران عزیزدر سراسرکشور اعم از برادران اهل تشیّع و اهل تسنّن ، از عموم مردم ولایت مدار و محب اهل بیت «ع» در سطح شهرستان دعوت بعمل می آورد تا برای اهداء نذورات نقدی و غیر نقدی خود بمنظور مشارکت در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه در سراسر استان گلستان به دفاتر ستادبازسازی عتبات عالیات مراجعه نمایندو با سهیم شدن در توسعه این اماکن مقدس و نورانی ، باقیات و صالحاتی ارزشمند برای خود و خانواده محترم ثبت و ضبط نمایند.

انتهای پیام/

به کانال ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبد کاووس بپیوندید.

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۱)

احسنت به اقدام شایسته این محب اهل بیت"ع".خداوندانشاءالله به ایشان وخانواده محترمش خیروبرکت درزندگی وسعادت وشفاعت اهل بیت"ع"دردنیاوآخرت عنایت فرماید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی