ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
فروردين

توجه به بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار علیهم السلام از جمله مصادیق بارز عمل صالح و نشانه ای از ابراز ارادت و دوستی مردم به ساحت والای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در کنار معرفت به مقام و عمل به سیره آنان است.

بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار علیه السلام ، احیاء باورها و ارزش های دینی است ، بازسازی و توسعه عتبات عالیات می تواند ملجا و پناهگاهی باشد برای کسانی که در پی حلقه اتصال خود با خدا هستند.

وقتی مردم را برای حضور در بازسازی عتبات عالیات و امر خیر دعوت می کنیم این یک سرمایه گذاری و جزء سودآورترین سرمایه گذاری های عالم است.

تمامی اقدامات و طرح های ستاد بازسازی عتبات عالیات با کمک های خیّران و مردم صورت می گیرد و به تعبیر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه بازسازی عتبات عالیات بذر عشق و دوستی بین مردم ایران و عراق کاشت و باید از فرصت حضور زائران در ایران و عراق بهره فرهنگی ببریم.

هیچ عمل خیری بازدارنده ی اعمال نیک دیگر نیست و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی عملی کوثرانه و صدقه ای جاری است و لذا توجه به ارزش های معنوی و تاریخی حرم های مطهر در واقع توجه به تاریخچه ساخت و ساز اعتاب مقدسه و حفظ آثار فاخر و ارزشمند و اصیل معماری ایرانی و اسلامی می باشد.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۲۸
فروردين

بسمه تعالی

سهم هرکدام از ما جهت ابراز محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)

قل لا اسئلکم علیه اجراً الا العورهً فی القربی

بگو من از شما هیچ اجر رسالتی نمی خواهم جز اینکه مودت و محبت خدا در حق خویشاوندان منظور دارید.

بیاییم در این روزهای پایانی ماه شریف شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه پیامبر اکرم (ص) و ماه خدا جهت ابراز محبت و مودت به اهل بیت (ع) و استمداد از آنها جهت رفع بلا و ویروس منحوس کرونا ، و در ادامه راه سردار دلها سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی (ره)

در بازسازی و توسعه حرم های مطهر دراعتاب مقدسه با اهداء سهم هر نفر یک آجر هزینه در توسعه حرم های مقدسه مخصوصاً  صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی به نیابت از اموات ، شهدای مدافع حرم بویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، ازاین فیض بزرگ در این ماه رحمت و مغفرت، خود را بهرمند نموده و صدقه جاریه و ماندگاری را تا ابد رقم بزنید.

منتظر اهداء آجرهای بهشتی شما محبان اهل بیت (علیهم السلام ) برای داشتن آخرتی آباد هستیم ،

شما عزیزان جهت مشارکت می توانید هدایا و نذورات خود را جهت هر یک از ائمه اطهار علیهم السلام به شماره حساب ذیل واریز نمائید :

شماره حساب بانک انصار: 401142351411

شماره کارت بانک انصار: 3351-7423-8110-6273

بنام ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس واریز نمائید . التماس دعا

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۲۵
فروردين

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام این شهرستان در یک اقدام مشترک و تعاملی با برخی از هیئات مذهبی شهرستان گنبدکاووس از جمله هیئت شهدای گمنام مسجد حضرت فاطمه الزهرا«س» ، هیئت متوسلین به حضرت علی اکبر«ع» هیئت محبّان اهل بیت «ع» و جوانان مسجد حلیمی اهل سنت این شهرستان تا کنون در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و با حضور برخی از خادمین موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام زیر نظر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس و برخی از جوانان پر شور مذهبی و هیئتی اقداماتی به شرح ذیل در این شهرستان اجرا و عملیاتی نمودند:

1- عفونت زدایی از معابر عمومی و برخی از محلات و خیابان های شهر گنبد طی 16 مرحله و با حضور 400 نفر خادم و با استفاده از 3400 لیتر مواد ضد عفونی.

 

 

 

2 - تهیه و تحویل 6 دستگاه سمپاش 20 لیتری جهت پویش مردمی به منظور بکارگیری در برنامه عفونت زدایی محلات و معابر شهری همراه با 35 لیتر مواد ضد عفونی کننده به هیئت شهدای گمنام توسط موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام .

3- تهیه و توزیع 60 بسته مواد غذایی در غالب بسته معیشتی به 60 خانوار نیازمند به ارزش 90 میلیون ریال در شب نیمه شعبان.

4- تهیه 600 بطری آب میوه طبیعی « آب هویج » همراه با 100 شاخه گل رز و لوح تقدیر جهت بیمارستان های پیامبر اعظم «ص» ، شهید مطهری ، خاتم الانبیاء «ص» ، شهدای 12 دی و مرکز درمانی شهید مدنی سپاه و تقدیم به پرستاران و کادر درمانی و بیماران بستری.

5- دیدارجمعی از هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبد کاووس با رئیس بیمارستان شهید مطهری، پرستاران و کادر درمانی و اهدای تربت نورانی امام حسین علیه السلام به آنان به پاس تجلیل از زحمات و خدمات آنان به مردم شهرستان.

6- جلسه برنامه ریزی موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام جهت احسان و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۱۸
فروردين

عده ای از جوانان و بچه های هیئتی و مسجدی دور هم جمع شدند تا در حد توان و بضاعت خودشان سهمی در راستای مقابله با ویروس کرونا و نقشی هر چند اندک در مسیر کمک به ستاد مقابله با کرونا در سطح شهرستان گنبدکاووس داشته باشند.

در همین راستا مدتی است که هیئت شهدای گمنام مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که از هیئت های خوش سابقه و ریشه دار این شهرستان می باشد، با همکاری برخی از هیئت های مذهبی ، مسجد حلیمی برادران اهل سنت و مشارکت و مساعدت موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس با ورود به عرصه ضد عفونی نمودن محلات و معابر شهری به صورت خودجوش گامی موثر در جهت مشارکت در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا برداشته و تاکنون از زمان شروع به کار 12 مرحله رزمایش ضد عفونی نمودن معابر و محلات را از ساعت 9 شب آغاز و تا پاسی از شب انجام می دهند و برنامه ریزی نمودند تا این حرکت خودجوش تا پایان برنامه مقابله با ویروس کرونا ادامه داشته باشد و چنانچه مردم عزیز شهرستان قصد مشارکت و فیض بردن از ثواب این حرکت مردمی دارند می توانند کمک های خود را شامل مواد ضدعفونی کننده و... به متولیان این کار در مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها« هیئت شهدای گمنام» و یا دفتر موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام واقع در ساختمان فرمانداری سابق جنب بیمارستان شهدای 12 دی تحویل دهند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس
۱۷
فروردين

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، صبح امروز رمضانعلی خالقی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان به همراه دکتر حسین کریمی اول و حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر مظفری از اعضای هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس به منظور تقدیر و تشکر از ایثار و فداکاری پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کلیه مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا با حضور در محل بیمارستان شهید مطهری با دکتر صلاحی ریاست محترم بیمارستان و جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر صلاحی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ویروس کرونا و تلاش و زحمات فراوانی که همه پزشکان و پرستاران و سایر بخش های درمانی از روز اول تا کنون در سراسر کشور می کشند از مردم شریف شهرستان گنبدکاووس و هم استانی های عزیز خواستند تا همچنان با رعایت مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش کنیم تا هر چه زودتر از این مراحل با موفقیت عبور کنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام مظفری و جناب آقای دکتر کریمی اول نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه همه پزشکان و پرستاران که در این مدت با گذشت و ایثار فراوان مشغول ارائه خدمت بی منّت و خالصانه و عاشقانه به مردم عزیز هستند تاکید نمودند که قطعا این عمل شما و این گذشت و ایثار شما در پرونده اعمال تان ثبت خواهد شد و ملت ایران نیز هیچ وقت این خدمات فداکارانه پزشکان و پرستاران را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه نیز برادر خالقی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و عضو هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و ... و مقایسه این قبیل ایثار و فداکاری ها با دوران هشت سال دفاع مقدس، تربت مخصوص امام حسین علیه السلام را در ماه معظم شعبان به دکتر صلاحی و جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان به عنوان تبرّک و یک هدیه معنوی با ارزش به عنوان تجلیل از خدمات آنان اهداء نمودند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس