ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان ، در پی ابلاغ سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشگر سلیمانی به مواکب اربعین حسینی مبنی بر حضور در مناطق سیل زده کشور و کمک به هموطنان عزیز و بدنبال دستور مهندس پلارک ریاست محترم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مبنی بر بدست گرفتن مدیریت پخت غذای گرم در مناطق سیل زده توسط موکب های اربعین حسینی.

موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس با حضور در شهرستان آق قلا از تاریخ 98/01/23 به مدت 5 روز اقدام به پخت 8500 پرس غذای گرم در دو وعده ناهار و شام نموده و با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق قلا در بین مردم شریف این شهرستان در محلات آسیب دیده از سیل و کمپ های استقراری سیل زدگان توزیع نموده است.

موکب شهرستان گنبدکاووس علاوه بر پخت غذای گرم ، اقدام به استقرار موکبی نیز در میدان مرکزی شهرستان آق قلا در قالب ایستگاه چای صلواتی و برنامه های فرهنگی نموده است که گروه جهادی سیدالشهداء «ع» مشهد مقدس نیز با همکاری موکب یحیی بن زید «ع» اقدام به اجرای برنامه شاد و مفرح برای شهروندان محترم آق قلا نموده است که اثرات مطلوبی در بین مردم داشته است.

موکب شهرستان گنبدکاووس علاوه بر ارائه خدمات مذکور با اعزام تیم برقکاری موکب به منازل آسیب دیدگان از سیل در شهرستان آق قلا نسبت به ترمیم و بازسازی وضعیت برق منازل مردم اشکالات 48 باب منزل مردم را برطرف نمودند و در یکی از محلات نیز اقدام به توزیع مواد غذایی کنسروی نمودند.

در این ماموریت انسان دوستانه تعداد 50 نفر از خادمین موکب و تعداد 10 نفر نیز از نیروهای مردمی از مساجد شهرستان بکارگیری شدند و خدمات به مردم شریف و محترم شهرستان آق قلا ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/

 

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی