ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

یکی از مخاطبین ستاد بازسازی عتبات عالیات دلنوشته ای در فراق کربلا ارسال کرده است که در ادامه می خوانید:
‍ السلام علیک یاابااعبدالله

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام ارباب خوبم یااباعبدالله
من ۱۵ سالم که بود برای اولین بارمیخواستم  برم مشهد
حرم امام رضاعلیها سلام
مادربزرگم گفت دخترم هرچی ازآقابخوای بهت میده ها پس ازآقابهترین چیزروبخواه
منم ازآقاسفرکربلا روخواستم
ولی ندادکه نداد
منم گفتم شایدصلاح نیست ومنو نمیخوادبیام پابوسیش
تااینکه بازهم تو۱۷سالگی اومدم مشهد
ازطرف مدرسمون بهترین دانش آموزباحجاب روانتخواب کردن که من بودم
وقتی که عازم شدیم پدرم بهم گفت دخترم برام دعاکن خوب بشم خانوادگی ایشاالله بریم حرم آقاامام رضا علیهاسلام آخه بابام جانبازه هشت سال دفاع مقدس
ولی من  وقتی رسیدم توحرم ٬حرم ارباب روخواستم ٬ به خودخداتوسل کردم گفتم که یاحرم یادیگه من باآقاقهرمیشم
یکدفعه یادحرف باباجونم افتادم گفته بودبراش دعاکنم ولی موقع برگشت به اردوگاهمون بودهمین که همه توحیاط رسیدیم
گریه امونموبرید
بدوبدوبرگشتم داخل وخودمو به ضریح رسوندم وگفتم؛
ای امام رضا نخواستم٬نخواستم زیارت کربلارو این همه وایستادم ندادی٬که ندادی حالافقط ازت یه  چیزی مخوام  بدی
اونم سلامتی خانواده ام خصوصأ بابامه
فقط تنها آرزوم شد سلامتی خانواده ام
 الهی آمین...

ولی یه کار بدی کردم  وباآقاامام رضا موقع برگشت  قهرکردم گفتم که اگه تاسال بعدکه /۹۵/۰۵/۲۳زیارت امام حسین رو ندی دیگه پابوسیت نمیام
ولی از اون موقع عذاب وجدان دارم
امام حسین جان من ارخودت میخوام که به امام رضا جان بگی مراببخشه ومنوبازهم دعوت کنه حتماباجان ودل میرم
وای امام حسین ارباب عالمین اگه امکانش هست وهنوزهم اگه من بنده وشیعه یه توأم وهنوزم اگه یه نیم نگاهی بهم نگاه داری منودعوت کن تورو به حضرت زینب قسمت میدم منودعوت کن
من دلم گرفته ارباب فقط بادیدارت آرام میشم ...
حتی یکبارهم شده دعوتم کن همه چندباراومدن ولی من یکبارهم نیومدم ..
۹۵/۰۵/۲۳ بودکه مشهدرفته بودم وروزولادتش بودوازش سلامتی خانواده ام وکربلاروخواستم ان شاءالله بدهد
دوستان برام دعاکنیدامام رضامنوببخشه وامام حسین هم دعوتم کنه...
متشکرم
التماس دعادارم.... گمنام

به ما بپیوندید:

کانال ستاد بازسازی عتبات عالیات



  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی