ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰۳
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

( ... و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد ، بلکه همه باید یکدل ، پایدار و صبور باشید ، که خدا همیشه با صابران است . «« سوره مبارکه الانفال آیه 46 »» )

هفدهم ربیع الاول یادآور تولد یکی از نوادر علم و معرفت و دانش و تقوا و پرهیزکاری و بنیان گذار مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق «ع» است که دریای علم اش نه تنها جهان اسلام بلکه سرزمین های دیگر مذاهب و ادیان را به انوار معرفت روشنایی بخشیده و چشمه جوشان فضیلت و خردمندی اش جهانی را متحیر ساخته است .

فرارسیدن سالروز میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی ، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی «ص»  و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق «ع» ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری را به مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و مقام معظم رهبری « مدظله العالی» و خادمین محترم ستادهای بازسازی عتبات عالیات تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .

امید است توفیق آن را داشته باشیم تا از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی و سرور و امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به زائرین اعتاب مقدسه و ارتقاء بیش از پیش ستاد بازسازی عتبات عالیات توفیق داشته باشیم .


ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبد کاووس/ سوم آذر 1397 مصادف با 16 ربیع الاول 1440

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس