ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، دو خواهر خیّر و سخاوتمند گنبدی به نیّت اموات خود ( پدر و مادر و دو برادر مرحوم خود) با اهدای حدود 60 گرم طلا به ارزش بیش از 22 میلیون تومان در ساخت صحن و شبستان های حضرت زهرا «س» و توسعه حرم مطهر امیرالمومنین علی علیه السلام مشارکت نمودند.

این دو خواهر محب اهل بیت علیهم السلام علاوه بر آن با اهدای مبلغ 13 میلیون تومان ، خود نیز اقدام به مشارکت در ترفیع گنبد جدید بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین علیه السلام ( خرید دو خشت طلا ) و ساخت یک متر مربع از صحن و شبستان حضرت زهرا «س» در نجف اشرف و ساخت یک متر مربع از صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب «س» در کربلای معلی نمودند.

این دو خواهر محترم و دوستدار حضرت زهرا «س» با اهدای بیش از 35 میلیون تومان نذر نقدی و غیر نقدی ، باقیات و صالحاتی ماندگار برای خود و اموات خود در اعتاب مقدسه به یادگار گذاشتند و قبل از اقدام آنان ، برادر محترم این دوخواهر نیز با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان با اهدای مبلغ 6 میلیون تومان به نیت پدر و مادر خود در ترفیع گنبد امام حسین«ع» و صحن حضرت زهرا «س» مشارکت نموده است.

به پاس ارادت این عزیزان و تقدیر از ابراز محبّت آنان سندهای افتخار پروژه های مذکور همراه با تربت مخصوص امام حسین علیه السلام از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات به آنان اهداء گردید.

انتهای پیام/


  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی