ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
یکی از سقاخانه‌های حرم امامزاده سید محمد علیه‌السلام در بلد که به همت ایرانیان ساخته شده بود، نصب و رونمایی شد.
روند توسعه و بازسازی حرم سیدمحمد علیه‌السلام از اواسط دهه ۹۰ آغاز شد و در سال‌های گذشته پس از ساخت گلدسته و افزایش فضای زیارتی، قرار شد تا ایرانیان ۲ سقاخانه در حرم برادر امام هادی علیه‌السلام در بلد ساخته و نصب کنند.
بر همین اساس، ساخت سقاخانه به ستاد توسعه و بازسازی عتبات سمنان سپرده شد و هنرمندان کشورمان یکی از سقاخانه‌ها را ساخته و پس از پیکربندی اولیه، به منظور قلم‌زنی و سایر بخش‌های هنری از هنرمندان کشورمان دعوت کردند و به این ترتیب این سقاخانه تکمیل و تحویل تولیت حرم سید محمد علیه‌السلام شد.

به گفته عباس رضایی‌نسب، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات سامرا و بلد، یکی دیگر از سقاخانه‌ها همچنان در حال ساخت است و خیران می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد بازسازی عتبات برای تأمین هزینه‌های احداث این سقاخانه مشارکت کنند.

به گزارش فارس، در روزهای گذشته عملیات مقاوم‌سازی و طلاکاری گنبد حرم سیدمحمد علیه‌السلام نیز به ایران سپرده شد و طی تفاهم‌نامه بین مسؤولان ستاد توسعه و بازسازی عتبات و تولیت این آستان، قرار است تا ۲ سال آینده گنبد حرم سیدمحمد علیه السلام طلاکاری شود. البته طلای مورد نیاز برای این اقدام توسط مسؤولان حرم و عراقی‌ها تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

 
روند توسعه و بازسازی حرم سیدمحمد علیه‌السلام از اواسط دهه ۹۰ آغاز شد و در سال‌های گذشته پس از ساخت گلدسته و افزایش فضای زیارتی، قرار شد تا ایرانیان ۲ سقاخانه در حرم برادر امام هادی علیه‌السلام در بلد ساخته و نصب کنند. روند توسعه و بازسازی حرم سیدمحمد علیه‌السلام از اواسط دهه ۹۰ آغاز شد و در سال‌های گذشته پس از ساخت گلدسته و افزایش فضای زیارتی، قرار شد تا ایرانیان ۲ سقاخانه در حرم برادر امام هادی علیه‌السلام در بلد ساخته و نصب کنند.
  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی