ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

یاد و خاطره ی سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی به خیر که می گفت : یک روز هم نباید این اقدامات « بازسازی و توسعه عتبات عالیات» تعطیل شود». این کار برای اهل بیت (ع) است و ماندگارترین کار استاو معتقد بود که ، ستاد بازسازی عتبات عالیات یک جبهه ی اعتقادی جدید بود که پایه گذاری شد. لذا مثل جبهه بدون نگاه به رنگ ها و سمت ها ، نگاه به عقیده ها کرد و هر کسی که دل به این اماکن مقدس سپرده بود را مثل مدار مغناطیسی جذب کرد اما این جبهه متفاوت با جبهه ی گذشته ، به جای عداوت و دشمنی ، بذر عشق و دوستی را کاشت.

سردارشهید حاج قاسم سلیمانی که بنیانگذار و موسس ستاد بازسازی عتبات عالیات بودند در طول عمر با برکت خود در کنار مبارزات مختلف در منطقه با دشمنان اسلام بویژه داعش و تکفیری‌ها، اقدام به توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه عراق کرد و با این اقدام خود حرم‌های مطهرائمه اطهار(ع) درعراق را از غربت زدود و در توسعه و بازسازی آن همت گماشت. همچنین با برقراری امنیت، مسیر زیارت کربلا را برای ایرانیان و سایر عاشقان حسینی هموار ساخت.


هم‌اکنون ستاد بازسازی عتبات در فقدان این سردار بزرگ اسلام، دست از فعالیت برنداشته و همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی توصیه کرده بودند، همچنان بازسازی و توسعه ی عتبات عالیات را بدون وقفه ادامه می دهد. به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبد کاووس در شرق استان گلستان ، مردم ولایتمدار و محب اهل بیت علیه السلام ایران اسلامی با برچمداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طی این 16 سال با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود توانسته اند با محوریت ستاد بازسازی عتبات عالیات در مرمت و بازسازی و توسعه حرم های نورانی اهل بیت «ع» نقشی اثرگذار و سازنده داشته باشند که در ذیل این گزارش گوشه ای کوچک از این اقدامات بزرگ که ثمره تلاش های خالصانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات و مشارکت همه جانبه مردم عزیز ایران اسلامی می باشد را مشاهده می کنیم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس از عموم مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت علیه السلام در ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا «س» دعوت می کند تا با مشارکت خود در ساخت صحن و شبستان آن حضرت در نجف اشرف و ساخت صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب «س» در کربلای معلی و همچنین توسعه حرم مطهر امامین جوادین «ع» در کاظمین و توسعه حرم مطهر امامین عسکریین «ع» در سامراء و.... با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود به عنوان باقیات و صالحاتی ماندگار در اعتاب مقدسه و همچنین استمرار راهی را که سردار سلیمانی در این مسیر نورانی و با معنویت شروع و پایه گذاری نمودند سهیم شویم و پرچمی را که آن عزیز سفر کرده در بازسازی و توسعه عتبات عالیات برافراشتند و با خون خود آن را امضاء نمودند نگذاریم که هرگز بر زمین بماند.

در همین راستا علاقمندان میتوانند از طریق شماره کارت این ستاد (6273811074233351) و شماره حساب ستاد (401142351411) نزد بانک انصار و همچنین با مراجعه حضوری به دفتر این ستاد واقع در خیابان امام خمینی «ره» جنب بیمارستان شهدای 12 دی ، ساختمان سابق فرمانداری اقدام به اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود نمایند و دراین مسیر با معنویت سهیم گردند.

انتهای پیام//

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی