ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

توجه به بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار علیهم السلام از جمله مصادیق بارز عمل صالح و نشانه ای از ابراز ارادت و دوستی مردم به ساحت والای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در کنار معرفت به مقام و عمل به سیره آنان است.

بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار علیه السلام ، احیاء باورها و ارزش های دینی است ، بازسازی و توسعه عتبات عالیات می تواند ملجا و پناهگاهی باشد برای کسانی که در پی حلقه اتصال خود با خدا هستند.

وقتی مردم را برای حضور در بازسازی عتبات عالیات و امر خیر دعوت می کنیم این یک سرمایه گذاری و جزء سودآورترین سرمایه گذاری های عالم است.

تمامی اقدامات و طرح های ستاد بازسازی عتبات عالیات با کمک های خیّران و مردم صورت می گیرد و به تعبیر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه بازسازی عتبات عالیات بذر عشق و دوستی بین مردم ایران و عراق کاشت و باید از فرصت حضور زائران در ایران و عراق بهره فرهنگی ببریم.

هیچ عمل خیری بازدارنده ی اعمال نیک دیگر نیست و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی عملی کوثرانه و صدقه ای جاری است و لذا توجه به ارزش های معنوی و تاریخی حرم های مطهر در واقع توجه به تاریخچه ساخت و ساز اعتاب مقدسه و حفظ آثار فاخر و ارزشمند و اصیل معماری ایرانی و اسلامی می باشد.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی