ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ماه را باید با توجه به خدا ؛ یاد و ذکر او آغاز کرد و سلامت و موفقیت خود را در آن ماه از خداوند متعال طلب کرد. ذی الحجه ماه خدا و ماه محبوب در نظر و دیدگاه حضرت باری تعالی است و به واسطه وجود روزهای بزرگ و سرنوشت ساز در زندگی مسلمانان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بحمدالله ملت مسلمان ایران قرن هاست بر سفره غدیر و غدیریان میهمان است و تمسّک و توسّل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام ) را رها نکرده اند.

تمسّک به علی (علیه السلام ) و اولادش که عامل سربلندی، عزّت و سعادت در دنیا و آخرت است و همه چیز ما را تضمین می کند. دنیا را با سلوک و مشی علوی می توان به بهشت تبدیل کرد و در عالم عقبی نیز با امیرالمومنین علی (علیه السلام) بودن کفاره گناهان ماست و شفاعت شان چون آبی بر آتش خطاها و گناهان خواهد بود.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس ضمن تبریک و شادباش سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) ، اعیاد بزرگ ماه ذی الحجه و دهه ی بزرگ ولایت را خدمت همه خادمین محترم ستادهای بازسازی عتبات عالیات سراسر کشور ، ملت مسلمان و دوستداران و محبّان اهل بیت (علیهم السلام) ، بویژه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه الله ) تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهروزی و موفقیت همگان را از خداوند منّان خواستاریم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی