ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

 

در اواخر سال 1392 با تملک بخشی از محدوده پروژه توسط تولیت عتبه حسینی، به درخواست ستاد بازسازی عتبات عالیات، برای طراحی و اجرای پروژه ساخت صحن حضرت زینب سلام الله علیها و توسعه حرم مطهر امام حسین علیه السلام به انعقاد تفاهم نامه با تولیت عتبه حسینی منجر و رسما اجرای آن به ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران واگذار گردید.

این پروژه که در فاز نخست در زمینی به مساحت 5 هکتار و زیر بنای 139 هزار متر مربع در حال اجرا است شامل:

فضاهای زیارتی و شبستان ، مضیف( آشپزخانه و فضاهای پذیرایی) کتابخانه، موزه ، وضوخانه و سرویس های بهداشتی، بخش های خدماتی، موتورخانه و تونل تاسیساتی می باشد.

پس از فرآیند طراحی و تایید تولیت حرم مطهر ، عملیات اجرایی در تاریخ 1394/09/11 آغاز شد و تاکنون مساحتی بالغ بر 79 هزار مترمربع شامل دیواربند ، تونل انتقال انرژی، زهکش، فونداسیون و سقف اجرا و مساحتی در حدود 58 هزار متر مربع از اسکلت و سقف در حال اجرا است.

امید است با همت خادمین و خیرین این بخش از پروژه مطابق برنامه زمان بندی که تا پایان نیمه اول سال 1400 پیش بینی شده است تکمیل شود.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس از کلیه خیرین و ناذرین محترم دعوت بع عمل می آورد تا با مشارکت و سهیم شدن در پروژه ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) و توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) ضمن برخورداری از فیض ثواب آن و باقیات و صالحاتی ماندگار سهمی در ساخت و تکمیل این پروژه داشته باشند.

شماره کارت ستاد نزد بانک انصار:

6273817010056590

شماره حساب:

401142351411

انتهای پیام/

 

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی