ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

میزبانی از زائران عراقی در شهرستان گنبدکاووس

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، روز گذشته تعداد 27 نفر از زائرین پیاده روی عراقی که 31 روز پیش از کربلای معلی و حرم های مطهر حضرت سیدالشهداء علیه السلام و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام پیاده روی خود را به قصد زیارت حرم مطهر و با صفای علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز نموده بودند، شب گذشته با استقبال دهیار ، شورای اسلامی و جمعی از اهالی خون گرم و با صفای روستای زابل آباد این شهرستان به منظور اسکان و تغذیه به مدت یک شب وارد این شهرستان شدند.

این گروه از زائرین عراقی دومین گروهی هستند که در طی دو هفته گذشته میهمان مردم این شهرستان هستند و در روستای زابل آباد اسکان داده شده اند، یک گروه 70 نفره در تاریخ 17 بهمن ماه سال جاری با مساعدت و مشارکت موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام این شهرستان و همکاری مردم روستای زابل آباد مورد استقبال قرار گرفتند و گروه دوم نیز در روز گذشته وارد این روستا شدند.

این گروه از زائرین که در سنین مختلف بودند از اهالی و ساکنین بغداد ، العماره و ناصریه عراق بودند و 24 روز گذشته از مرز مهران وارد خاک ایران شدند و این مسیر طولانی را به صورت پیاده و به عشق اهل بیت علیهم السلام به سمت حرم مطهر آقا امام رضا علیه السلام آغاز نمودند و در ادامه مسیر خود نیز میهمان مردم ولایتمدار شهرها و مناطق مسیر خواهند بود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبد کاووس که به همراه خادمین این ستاد نیز در جمع آنان حضور یافته بودند دقایقی را در راستای تشکر از مردم عزیز و دولتمردان عراقی در خصوص میزبانی از زائرین پیاده روی اربعین حسینی و همچنین موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام این شهرستان مستقر در کربلای معلی و به صورت مشترک با یکی از موکب های عراقی صحبت نمودند.

این زائران عزیز عراقی امروز بعد از نماز صبح و صرف صبحانه شهرستان گنبد کاووس را ترک و در ادامه مسیر خود به سمت مشهد مقدس حرکت نمودند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی