ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: رمز ماندگاری و حفظ این کار با برکت در گرو حضور مردم و «مردمی ماندن» امر توسعه و ساخت عتبات عالیات است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با تاکید بر اینکه ایرانیان در طول تاریخ همواره با خلوص نیت و کار درست، فنی و کارشناسی در زمینه ساخت صحن‌های عتبات عالیات فعال بوده اند، گفت: همه فعالان در امر ساخت و مرمت عتبات عالیات باید سعی کنند بدون ایجاد فضای رقابت و تنها با اخلاص حضور یابند و با رعایت مسائل فنی و کارشناسی بیشتر حفط کیفیت و استحکام و بدون توجه به رقابت کار‌ها را انجام دهند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ایرانیان در طول تاریخ از زمان صفویه تا کنون به امر ساخت و مرمت بنا‌های عتبات عالیات توجه و اهتمام داشته اند، گفت: ایرانیان در طول تاریخ دارای فرهنگی خاص بوده اند که کمتر مورد تغییر قرار گرفته و این نام و فرهنگ در طول چندین قرن گذشته در دوران‌های مختلف با نام ائمه اطهار و خدمت به درگاه و دستگاه امامان معصوم گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و بازسازی عتبات عالیات باید مردمی بماند، گفت: رمز ماندگاری و حفظ این کار با برکت در گرو حضور مردم و مردمی ماندن امر توسعه و ساخت عتبات عالیات است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه هر کدام از مزار‌های ائمه اطهار باید به صورت و جهت مردمی حفط شود، اضافه کرد: مردم از ستاد بازسازی صداقت، سلامت، ایمان، تسهیل در امور و استحکام در ساخت و خروجی مناسب را مطالبه می‌کنند و لازم است کار‌ها در ستاد بازسازی با خلوص نیت و با نام و یاد خدا باشد و اقدامات در جهت توقع و انتطارات مردمی انجام شود.

وی با قدردانی از نام گذاری صحن به نام‌های ائمه اطهار (ع) گفت: نام صحن‌ها باید با نام اهل بیت (ع) باشد و معلوم شود که مؤمنان وقتی برای زیارت وارد می‌شوند به حریم و صحن اهل بیت وارد می‌شوند.

وی افزود: افتخار ایرانیان پیروی از ائمه اطهار (ع) بوده و این الگو و روش ایرانیان در طول تاریخ دیده شده و این اظهار ارادت به اهل بیت (ع) را می‌توان در خشت خشت حرم‌ها و ساخت صحن‌ها دید.

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی