ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سند افتخار به کمک‌کنندگان بازسازی عتبات عالیات اعطاء می‌شود، گفت: در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ۱۷ دی‌ماه، در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل، اظهار کرد: عشق و ارادت مردم ولایتمدار استان اردبیل برای کمک به بازسازی عتبات عالیات برای ما حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه همیاری برای تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که سند افتخار به کمک‌کنندگان به بازسازی عتبات عالیات اعطاء می‌شود، گفت: در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است و درصدد هستیم با فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در راستای ترویج این فرهنگ ناب گام‌های اساسی برداریم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ارائه خدمات برای بازسازی عتبات عالیات در عراق و استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است که امیدواریم خروجی‌های قابل قبولی به دنبال داشته باشد.

موسوی تصریح کرد: کمک و دستگیری از مردم برای ارائه خدمات در راستای بازسازی عتبات عالیات جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر در اقصی نقاط کشور است.

در ادامه اسفندیار هوشیار، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل نیز گفت: روش‌های مختلفی برای بازسازی عتبات عالیات در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند به صورت واریز وجه نقد و به مبلغ دلخواه در مساجد و پایگاه‌ها به بازسازی عتبات عالیات کمک کنند.

وی بیان کرد: صدور سند افتخار نیز به سه شکل انجام می‌یابد که از ستاد مرکز فرستاده می‌شود و نسبت به مبلغ پرداختی ۳ تا ۵ میلیون تومانی ارائه سند انجام میگردد. 

انتهای پیام/

 

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی