ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تکمیل طرح توسعه شبستان‌های زیارتی در اعتاب مقدسه را راهبرد اصلی این ستاد مردم نهاد اعلام کرد.
 
محمد جلال‌مآب در گردهمایی هیئت امناء استان‌های معین ساخت صحن امام محمد باقر (ع) واقع در حرم امامین جوادیین (ع) در مشهد مقدس ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های این ستاد در ۱۸ سال گذشته اظهار داشت: دوره اول فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در بازه زمانی سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸، ناظر بر مرمت و بازسازی ابنیه زیارتی تخریب شده بود تا با تعویض درب‌ها، کتیبه‌ها و سنگفرش‌ها، حداقل شرایط برای بازگشایی حرم‌های مطهر برای حضور زائران فراهم باشد.
جلال‌مآب افزود:، اما از شعبان سال ۱۳۸۹ فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات با آغاز طرح‌های توسعه‌ای وارد مرحله جدیدی شد و با افتتاح همزمان کتابخانه، ساختمان اداری و مناره بخش جنوبی ایوان نجف، راهبرد جدید این ستاد وجه عملیاتی پیدا کرد.
وی بیان کرد: امروز شاهد این هستیم که در سایه هماهنگی با عتبه مقدسه علوی، پروژه‌های ساخت و تجهیز شبستان‌های زیارتی به‌طور جدی در دستور کار ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار دارد و علاوه بر اینکه مهمانسرا و موزه علوی تا پایان این ماه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، عید غدیر امسال مصادف با آغاز رونمایی از شبستان‌های زیارتی در حرمین شریفین عتبات خواهد بود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های اساسی این ستاد در سالیان آتی، تکمیل طرح‌های مربوط به شبستان‌ها در اعتاب مقدسه است، اظهار داشت: از امسال مراسم بزرگ اربعین با فصل تابستان در عراق مصادف می‌شود و به خاطر گرمای شدید هوا در جریان برگزاری این رویداد جهانی، خادمان اهل بیت (ع) در ستاد بازسازی عتبات مصمم هستند تا با تکمیل شبستان‌های زیارتی، زمینه آسایش زائران را فراهم کنند. .
 
دوستداران و محبّان اهل بیت علیهم السلام می توانند به منظور مشارکت در طرح های توسعه ای حرم های مطهر در اعتاب مقدسه با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود در فیض ثواب عمران و آبادانی حرم های مطهر به عنوان باقیات و الصالحات ماندگار و وقف جاری سهیم شوند.:
 
شماره کارت نزد بانک سپه( بانک انصار سابق) : 6273817010056590
کد دستوری : #4*72*  ( ستاره 72 ستاره 4 پنجره)
درگاه رسمی پرداخت آنلاین به آدرس: http://atabat.org/fa/forms/44
 ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گلستان/ شهرستان گنبدکاووس
  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی