ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) سرعت گرفت

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

تولیت حرم مطهر امام حسین علیه السلام در ادامه خریداری ملک‌های اطراف حرم، فضای اطراف باب الرجاء حرم سیدالشهدا (ع) خریداری و عملیات تخریب آن آغاز شد تا به این ترتیب، توسعه حرم سالار شهیدان با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در چهار فاز طراحی شده که نخستین فاز آن با همت ستاد بازسازی عتبات مزین بنام صحن حضرت زینب (س) در حا اجراست.
صحن حضرت زینب (س) در سمت باب القبله حرم امام حسین (ع) قرار دارد که البته این بخش شامل تل زینبیه، قتلگاه و خیمه‌گاه نیز می‌شود. منابع خرید املاک اطراف حرم که بسیار گران قیمت نیز است توسط تولیت حرم امام حسین و خیران عراقی تامین می‌شود.
صحن امام حسین (ع) و صحن امام زمان (عج) از دیگر فاز‌های طرح توسعه حرم امام حسین (ع) است که در مراحل بعدی، روند احداث آن آغاز می‌شود. بر همین اساس، اکنون نیز در ادامه فعالیت خادمان حسینی، بخش دیگری از اطراف حرم توسط تولیت خریداری شده است که عملیات تخریب آن آغاز شده؛ به طوری که بخشی از فضای اطراف باب الرجاء که بین باب القبله و باب قاضی الحاجات حرم سیدالشهدا (ع) قرار دارد، تخریب شد تا پس از مسطح سازی برای توسعه حرم ارباب آماده شود.

در ادامه تصاویری از آماده سازی برای توسعه حرم حسینی را مشاهده می‌کنید:

از کلیه برادران و خواهران محترم و خیّرین و ناذرین نیکوکار دعوت به عمل می آید تا با مشارکت خود در پروژه بازسازی و توسعه حرم مطهر امام حسین علیه السلام مزیّن به نام صحن و شبستان حضرت زینب سلام الله علیها در فیض ثواب این پروژه ماندگار به عنوان باقیات و الصالحات ابدی در بهترین نقطه عالم یعنی کربلای معلی سهیم شوند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس آماده دریافت هدایا و نذورات نقدی و غیر نقدی مردم شریف و متدیّن این خطّه می باشد.

شماره کارت نزد بانک سپه ( بانک انصار سابق) : 6273817010056590

شماره حساب : 401142351411

آدرس ستاد: گنبدکاووس خیابان امام خمینی(ره) جنب بیمارستان شهدای 12 دی داخل کوچه ساختمان قدیم فرمانداری

تلفن تماس: 017-33333160-33341938

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی