ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام از متقاضیان پروانه موکب‌داری برای اربعین ۱۴۰۰ گفت: تدابیر لازم در خصوص دو احتمال برگزاری عمومی (بدون محدودیت) یا محدود شده و با تعداد کمتر زائران در اربعین اندیشیده شده است.

 

موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس آمادگی خود را برای حضور در کربلای معلی و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در سال 1400 به حول قوه الهی و با مدد و مشارکت مردم عزیز و خیّرین محترم اعلام می نماید.

لذا از کلیه عزیزانی که تمایل دارند سهمی در پذیرایی از زوّار اباعبدالله الحسین علیه السلام همچون سال های گذشته در این موکب داشته باشند می توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان اهداءویابه شماره کارت 6273817010058066وشماره حساب 401142351412نزد بانک سپه ( انصار سابق) واریز و یا به دفتر موکب واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب بیمارستان شهدای 12 دی داخل کوچه ساختمان سابق فرمانداری ( دفتر مشترک ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب حضرت یحیی بن زید(ع) شهرستان گنبدکاووس مراجعه و یا با شماره تلفن های 33333160 و 33341938 تماس حاصل نمایند.

با توجه به شرایط جوّی و آب و هوایی امسال و گرمای زیاد کشور عراق در ایام حضور زائرین اربعین نیاز به آب سردکن ،کولرآبی، تانکر ذخیره آب و.... از ضروریات نیازمندی های موکب این شهرستان می باشد که خیّرین و ناذرین محترم می توانند به عنوان باقیات و الصالحات برای خود و اموات و درگذشتگان خود زمینه تهیه و اهدای ملزومات فوق را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی