ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، آئین تجلیل از فعالان اربعین حسینی و مواکب استان گلستان با حضور زائرین و خادمین مواکب در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای استان گلستان برگزار گردید.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در این مراسم با اعلام اربعین ثمره خون های شهیدان و مجاهدین است و اربعین مصونیت جهان اسلام را در پی دارد اذعان داشتند هیچ کشوری توان آن را ندارد که 20 تا 30 میلیون انسان را در اطراف کشورها و شهرهایی که در آن ناامنی وجود دارد مدیریت کند و و این به واسطه حرکت بزرگ اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در ادامه اذعان داشتند که دشمن تاب و توان این را ندارد که این حوزه قدرت را ببیند و اربعین مانور بزرگ مسلمانان و مقدمه ظهور خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسلمانان از کشورهای مختلف به زیارت امام حسین علیه السلام در ایام اربعین می روند ، تاکید کرد : امروز وهابیت دشمن واقعی اسلام است و اجازه نمی دهد که وحدت بین شیعه و سنی و مسلمانان وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه آینده کشور و انقلاب در دست جوانان است ، متذکر شد: افزایش معرفت جوانان منجر به مصونیت آنها در برابر آسیب های اجتماعی می شود و شاهد آن هستیم که جوانان زیادی در ایام اربعین به موکب داری بپردازند.

سردار معروفی تاکید کرد : امسال 15 موکب از استان گلستان در ایام اربعین فعال بود و از استان گلستان 40 هزار زائر به پیاده روی اربعین حسینی رفتند و در این مسیر باید فرهنگ مقاومت ، ایثار و انقلاب اسلامی را ترویج کنیم.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی