ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

وقتی که زائرین محترم به عتبات عالیات مشرّف می شوند و شکوه و جلال و هنر دست مهندسین و هنرمندان ایرانی را در حرم های مطهر مشاهده می کنند و یا تصاویر زیبای حرم های مطهر را در قاب تلویزیون در مناسبت های مختلف و یا در برنامه کوی محبّت مشاهده می کنند خیلی دلشان شاد و مسرور از این همه اقدامات بازسازی و توسعه ای حرم های مطهر توسط ایرانیان و همه ی دوستداران و محبّان اهل بیت علیهم السلام می شود و دلشان می خواهد که ای کاش شرایطی می داشتند تا آنها نیز به عنوان باقیات و صالحاتی ماندگار و به عنوان نذر دلدادگی به اهل بیت علیهم السلام می توانستند در توسعه حرم های مطهر و در ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف و ساخت صحن زیبای حضرت زینب سلام الله علیها در کربلای معلی و ... نقشی داشته باشند و نذری اهداء نمایند.

در همین راستا ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه ای را امضاء نمودند تا برای همیشه این آرزوی زیبا و نیک خیِرین و ناذرین و متبرّعین به مرحله محقق شدن برسد تا بانک مذکور خدمتی نوین را به دوستداران اهل بیت علیهم السلام جهت مشارکت در سه پروژه ی شاخص خشت طلای گنبد جدید بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین علیه السلام ، صحن و شبستان حضرت زهرا «س» و صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب «س» در قالب اعطای وام قرض الحسنه 3 میلیون تومانی و 4 میلیون تومانی نماید.

اعطای این تسهیلات قرض الحسنه بدون اخذ ضامن و هرگونه چک و سفته می باشد و داوطلبین می توانند با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محل سکونت خود و تشکیل پرونده ی وام و در صورتی که فاقد حساب در بانک رسالت می باشند نسبت به افتتاح حساب 20 هزارتومانی از این تسهیلات برخوردار شوند و مبلغ وام بنام اشخاص به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز و جهت ناذرین محترم سند افتخار مشارکت صادر و تربت نورانی حضرت سیدالشهداء «ع» اهداء می گردد.

کسانی که تمایل دارند از این فرصت استفاده نمایند و از وام قرض الحسنه با سود 2%جهت مشارکت در پروژه های اعتاب مقدسه بهره مند گردند می توانند اقساط وام خود را بصورت 12،24،36،60 ماهه پرداخت نمایند.

کلیه برادران و خواهران محترم ، هیِئت های مذهبی ، نمازگزاران مساجد، حسینیه ها و تکایا، بسیجیان عزیز و خانواده های محترم می توانند از این وام بنام خود و اعضای خانواده و اموات خود و.... استفاده نمایند و جهت تکمیل پرونده می بایست فتوکپی صفحه اول شناسامه و فتوکپی کارت ملی و درخواست مکتوب خود را ارائه تا اقدام لازم برای تخصیص وام آنان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی