ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

( ... و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد ، بلکه همه باید یکدل ، پایدار و صبور باشید ، که خدا همیشه با صابران است . «« سوره مبارکه الانفال آیه 46 »» )

هفدهم ربیع الاول یادآور تولد یکی از نوادر علم و معرفت و دانش و تقوا و پرهیزکاری و بنیان گذار مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق «ع» است که دریای علم اش نه تنها جهان اسلام بلکه سرزمین های دیگر مذاهب و ادیان را به انوار معرفت روشنایی بخشیده و چشمه جوشان فضیلت و خردمندی اش جهانی را متحیر ساخته است .

فرارسیدن سالروز میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی ، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی «ص»  و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق «ع» ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری را به مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و مقام معظم رهبری « مدظله العالی» و خادمین محترم ستادهای بازسازی عتبات عالیات تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .

امید است توفیق آن را داشته باشیم تا از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی و سرور و امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به زائرین اعتاب مقدسه و ارتقاء بیش از پیش ستاد بازسازی عتبات عالیات توفیق داشته باشیم .


ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبد کاووس/ سوم آذر 1397 مصادف با 16 ربیع الاول 1440

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی