ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان، صبح امروز رمضانعلی خالقی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان به همراه دکتر حسین کریمی اول و حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر مظفری از اعضای هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام شهرستان گنبدکاووس به منظور تقدیر و تشکر از ایثار و فداکاری پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کلیه مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا با حضور در محل بیمارستان شهید مطهری با دکتر صلاحی ریاست محترم بیمارستان و جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر صلاحی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ویروس کرونا و تلاش و زحمات فراوانی که همه پزشکان و پرستاران و سایر بخش های درمانی از روز اول تا کنون در سراسر کشور می کشند از مردم شریف شهرستان گنبدکاووس و هم استانی های عزیز خواستند تا همچنان با رعایت مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش کنیم تا هر چه زودتر از این مراحل با موفقیت عبور کنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام مظفری و جناب آقای دکتر کریمی اول نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه همه پزشکان و پرستاران که در این مدت با گذشت و ایثار فراوان مشغول ارائه خدمت بی منّت و خالصانه و عاشقانه به مردم عزیز هستند تاکید نمودند که قطعا این عمل شما و این گذشت و ایثار شما در پرونده اعمال تان ثبت خواهد شد و ملت ایران نیز هیچ وقت این خدمات فداکارانه پزشکان و پرستاران را فراموش نخواهند کرد.

در ادامه نیز برادر خالقی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و عضو هیئت امنای موکب حضرت یحیی بن زید علیه السلام نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و ... و مقایسه این قبیل ایثار و فداکاری ها با دوران هشت سال دفاع مقدس، تربت مخصوص امام حسین علیه السلام را در ماه معظم شعبان به دکتر صلاحی و جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان به عنوان تبرّک و یک هدیه معنوی با ارزش به عنوان تجلیل از خدمات آنان اهداء نمودند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی