ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی ، فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران اسلامی را نور باران کرد.

انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از آموزه های دینی و نهضت عاشورایی است که با مجاهدت خالصانه امام راحل «ره» و پیروان راستین آن رهبر فرزانه به پیروزی رسید.

با توجه به ساختار امنیتی و اطلاعاتی رژیم گذشته و حمایت های استکبار جهانی ، آن روزها کسی تصور نمی کرد که امام عزیزمان بتواند این رژیم پلید را ساقط کند. در زمان شکل گیری انقلاب اسلامی ، تمام دنیا گفتند و نوشتند که انقلاب ملت ایران با وجود ، تبعید رهبر و یارانش ، زندانی بودن مبارزانش، وجود بزرگترین ارتش خاورمیانه در ایران ، وجود ساواک و پلیس حکومتی اش امکان ندارد که این انقلاب پیروز شود، اما انقلاب اسلامی پیروز شد و همه هم گفتند که این واقعه معجزه قرن بود.

با پیروزی انقلاب اسلامی ، فتنه گران شروع به ایجاد اغتشاش کردند و برخی احزاب و گروه ها نیز به دنبال سهم خواهی از انقلاب بودند که باز هم با مدیریت امام راحل «ره» ، فتنه دشمنان شکست خورد.

ملت ایران در این مدت 40 سال انقلاب اسلامی حوادث مختلف و آزمون های بزرگ پس از پیروزی انقلاب را با صلابت و اقتدار پشت سر گذاشتند و پس از امام راحل «ره» ، نایب برحقش حضرت امام خامنه ای « مدظله العالی» نیز با وجود انبوه دشمنی ها ، انقلاب اسلامی را در همان مسیری که امام راحل ترسیم کرده بودند به سمت اهداف الهی هدایت می کنند و امروز عزت ، اقتدار و استقلال سه دستاورد شاخص انقلاب اسلامی است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی «ره» و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعین حرم به ویژه سردار رشید جبهه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش

این ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری ، ملت قهرمان ایران اسلامی ، خانواده های محترم شهیدان و ایثار گران و همه خادمین پر تلاش اعتاب مقدسه و ستاد بازسازی عتبات عالیات تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت ، سربلندی روز افزون ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانیم.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبد کاووس

98/11/11

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی