ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

مومنان عصر ظهور در رکاب جهادگران سلامت

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ

خدام موکب شباب خامنه ای در راستای مقابله با ویروس کرونا در رکاب جهاد گران سلامت با تهیه و توزیع ۳ هزار بسته بهداشتی، ضدعفونی و گند زدایی به میدان مبارزه آمدند.
به گزارش سازمان توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی، گردهمایی خدام موکب شباب امام خامنه ای(مدظله العالی) شب گذشته که به منظور تشریح اقدامات و تقدیر و تشکر از خادمین این موکب شب گذشته در مسجد الرضا تهران برگزار شد.
در این مراسم خدام موکب شباب امام خامنه ای اقدامات و فعالیت های خود را در سال گذشته و ایام مبارزه با ویروس کرونا تشریح کردند.
خدام موکب شباب امام خامنه ای در اربعین سال گذشته روزانه ۲ هزار زایر را اسکان داده و به مدت ۱۰ روز خدمات پزشکی، طب سنتی و دندان پزشکی به زایران ابا عبدالله (ع) ارایه کردند.
خدام موکب شباب امام خامنه ای همچنین در اربعین سال ۹۸ بیش از ۱۰ مراسم عزاداری و خدمات فرهنگی گوناگون در این موکب برای زایران برپا کردند.
به گزارش سازمان توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی ایران و عراق اقدامات خدام موکب شباب امام خامنه ای(مدظله العالی) را نباید تنها به ارایه خدمت به زائران حسینی (ع) برشمرد چراکه ای این خدام در سیل سال گذشته در کشورمان ۱۴ واحد مسکونی را آماده و در اختیار خانواده های سیل زده قرار دادند.
این خدام همچنین در تهیه لوازم منزل ۷۰ خانواده های سیل زده مشارکت داشته اند.
در زمان مقابله با ویروس کرونا مومنان عصر ظهور در راستای ریشه کنی ویروس کرونا هم پایه مسئولان نظام اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳هزار بسته بهداشتی، عملیات ضدعفونی و گندزادیی در رکاب جهادگران عرصه سلامت به میدان مبارزه آمدند.
لازم به ذکر است در شبهای ماه مبارک رمضان خدام موکب شباب خامنه ای ۱۲ هزار بسته افطاری را در میان اقشار آسیب پذیر در سطح شهر و مناطق محروم تهران توزیع کردند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی