ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

زدودن گرد و غبار مظلومیت از حرم های مطهر اهل بیت علیهم السلام

 

1- مقاوم سازی و تعویض سنگ رواق های حرم مطهر امامین جوادین(علیهما السلام)

پروژه مقاوم سازی و تعویض سنگ کاری رواق حرم مطهر امامین جوادین (علیهما السلام) از سال 1389 شروع و در سال 1391 به پایان رسید
این پروژه ضمن اینکه به زیبایی و انسجام رواق کمک کرد باعث ایجاد چرخه اقتصادی در کشور عزیزمان شد چرا که در مسیر تامین مصالح از قبیل معادن،خودروهای حمل و نقل و ... در پایان از صنعتگران و اساتید ایرانی استفاده شد.

 

 

پروژه عایق بندی و ایزولاسیون سقف حرم مطهر امامین جوادین (علیهما السلام) از سال 1390 شروع و سال 1392 به پایان رسید. این پروژه به منظور جلوگیری از نفوذ باران با حمایت متبرعین اجرا شد.

 

3- مرمت کاشی‌های تاریخی حرم مطهر امامین جوادین(علیهما السلام)

 

 

این پروژه با طرحی از استاد شعرباف، زرگری دکتر هادوی و حسینی وساخت خشت استاد ابریشم کش و فراتی و با معماری استاد علی الماسی با 10500 خشت در ابعاد 22.5×22.5 به ثمر نشسته است.پروژه مرمت گلدسته های تاریخی حرم مطهر امامین جوادین علیهما السلام از دوم مرداد سال 1392 شروع و در سال 1396 به پایان رسید.
خشت های این طرح توسط استاد کاران حیدری و جهانزاده و به سرپرستی استاد معمار علی الماسی و تیم همراه بر اساس طرحی از استاد احمدی فاخر و زرگری دکتر حسینی تهیه و نصب می شود.
لازم به ذکر است طلاهای به کار رفته در این گنبد را تولیت حرم اهدا کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

پروژه ساخت صندوقچه‌های قبور مطهرامامین جوادین علیهما السلام از سال  1390  شروع و در سال 1393 به پایان رسید.
دو صندوقچه مضجع به دست محمد علی شکرخند درودگری، جلال غلامی و محمد ستایش خاتم کاری، محمد غلامی معرق کاری و مرتضی چرب قامت رنگ کاری شده است و متبرعین تامین کننده آن مردم استان خراسان رضوی هستند.

 

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس از کلیه خیّرین و نیکوکارانی که قصد مشارکت در بازسازی و پیشرفت پروژه های حرم های مطهر در اعتاب مقدسه را دارند و می خواهند که آنان نیز سهمی در زدودن گرد و غبار مظلومیت حرم های مطهر و نوزانی اهل بیت عصمت و طهارت داشته باشند به هر مقدار و میزانی و به نیت خود و اعضای خانواده و یا اینکه به نیت اموات و درگذشتگان خود می توانند با مراجعه به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس واقع در خیابان امام خمینی «ره» جنب بیمارستان شهدای 12 دی داخل کوچه ، ساختمان قدیم فرمانداری مراجعه نمایند و یا اینکه می توانند با مراجعه به بانک انصار و یا از طریق تلفن همراه خود به شماره کارت  6273811074233351 نذر خود را به عنوان باقیات و صالحات ماندگارادا نمایند.

انتهای پیام/

 

 

 

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی