ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

سردار بزرگ دل‌ها هم امنیت و هم بازسازی حرم‌های مطهر در عتبات عالیات را تثبیت کرد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار بزرگ دل‌ها هم توطئه‌های دشمنان امنیت را به حریم بقاع متبرک شام و عراق خنثی کرد و هم برای بازسازی حرم‌های مطهر در عتبات عالیات کمر همت بست.
یکی از اقدامات موثر و ماندگار سردار سلیمانی در کنار ایثار و مقاومتش در خارج از مرز‌ها بویژه در عراق، بازسازی حرم اهل بیت علیهم السلام بوده است. سیدالشهدای مقاومت سرباز ولایت و خادم اهل بیت
ستاد بازسازی عتبات عالیات اقدامی خیر و ماندگار از سردار سلیمانی است که با تاسیس آن، اقداما ت خوبی برای بازسازی حرم ائمه علیهم السلام انجام شد.
سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار مجاهدت‌هایی که در خارج از مرز‌های ایران علیه داعش و تروریست‌های تکفیری داشت، آثاری ماندگار از بازسازی حرم ائمه اطهارعلیهم السلام درشهر‌های مختلف عراق ازخود برجای گذاشت.
ساخت صحن حضرت زهرا س، بازسازی حرم امام حسین ع و حرم حضرت علی ع در کربلا و نجف از مهمترین آنهاست. بازسازی حرمین عسکرین درسامرا آرزویی بود که بر دل سردار ماند و اکنون پس از شهادت سردار سلیمانی ستاد بازسازی عتبات عالیات آن را با جدیت پیگیری می‌کند.

 

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی