ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

بانوی خیر اراکی منزل مسکونی خود را به همراه تمام وسایل و لوازم به ستاد بازسازی عتبات استان مرکزی اهدا کرد تا در توسعه و نوسازی حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) هزینه شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بانوی سالخورده اراکی به واسطه عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) منزل مسکونی خود را نذر توسعه و نوسازی حرم مطهر امیر المومنین علی (ع) کرد.

فاطمه سادات اخلاقی بانوی خیراراکی منزل مسکونی خود را به همراه تمام وسایل و لوازم به ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اهدا کرد تا در امر  توسعه و نوسازی حرم مطهر امیر المومنین علی (ع) هزینه شود.

وی گفته است: تا زنده هستم اجاره نشین آقا علی (ع)خواهم بود.

حرم امام علی (ع) از حدود سه قرن قبل، با دستور نادرشاه افشار بازسازی شد و پس از آن هم ایرانیان برای توسعه حرم علوی تلاش کردند؛ تا اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی پس از تشرف به حرم علوی به طور جدی پیگیر توسعه و بازسازی آن عتبه مقدسه شد.

در راستای توسعه حرم امیرالمونین (ع)، صحن حضرت زهرا (س) در دو بخش زیارتی و غیرزیارتی با مساحتی بالغ بر ۲۲۰ هزار مترمربع ساخته شد و بسیاری از مردم ایران با مشارکت در طرح‌های ستاد بازسازی عتبات در توسعه حرم اهل بیت(ع)  مشارکت داشتند. 

 تا کنون در استان 5 باب منزل مسکونی با بلند اندیشی خیران برای بازسازی،بهسازی و توسعه عتبات عالیات اهدا شده است.

پایان پیام/

 

دوستداران و محبّان اهل بیت علیهم السلام می توانند با اهدای نذورات نقدی و غیرنقدی خود می توانند در فیض ثواب طرح توسعه حرم مطهر امیرالمومنین علی علیه السلام مزیّن به نام صحن و شبستان حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و سایر پروژه های در حال اجرای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در حرم های مطهر حضرات معصومین علیهم السلام مشارکت و سهیم شوند.

شماره کارت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس:

6273-8170-1005-6590

5892-1015-0239-9591

درگاه رسمی پرداخت آنلاین به آدرس

http://atabat.org/forms/44

کد دستوری

4#*72*

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس/ خیابان 17 شهریور شرقی جنب پایگاه انتقال خون ، ساختمان سابق بخشداری مرکزی/ تلفن 33363160-33381938-017

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی