ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

آغاز روند بررسی مسایل و مشکلات مواکب اربعین

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۴ ق.ظ

محمدی فر خبر داد: آغاز روند بررسی مسایل و مشکلات مواکب اربعین

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «احمد محمدی فر» دبیروسخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: به درخواست ستاد مواکب اربعین و کمیته مشارکت، اسکان و تغذیه اربعین جلسه هماهنگی به منظور بررسی مشکلات مرتبط با موکب داران در اعزام سال جاری زایرین اربعین حسینی (ع)، جلسه ای در روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت سال جاری درمحل ستاد اربعین وزارت کشوربرگزارشد.

وی افزود: در این نشست دبیران کمیته های حمل و نقل و سوخت ، فرهنگی آموزشی ، بهداشت و درمان و نمایندگانی از گمرک ایران ، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.
محمدی فر تصریح کرد: در این نشست، تمامی دستگاه های عضو ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون هم افزایی در جهت ارائه خدمت به زایرین اربعین حسینی (ع)، موانع و مشکلات فراروی موکب داران خصوصاً صدورشیوه نامه های پزشکی جهت ارائه خدمات موکب ها با توجه به احتمال استمرار و شیوع بیماری کرونا ، تسهیل سازوکارهای انتقال کالا و موادغذایی و ملزومات مورد نیاز مواکب درایام اربعین به عراق ، تعمیق همکاری ها در راستای رفع مشکلات و ارائه تسهیلات به کامیونداران همکار با ستاد مواکب را مورد بحث و بررسی قرار دادند و راهکارهایی در جهت انسجام بخشی به این ماموریت مطرح کردند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: در این نشست، مقرر شد جلسات کارشناسی در این زمینه به منظور رفع مشکلات و ساماندهی شرایط در هفته های آینده ادامه یابد و نتایج آن برای تصویب نهایی در اختیار ستاد مرکزی اربعین قرار گیرد.

عکس ها ترئینی و آرشیو موکب می باشند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی