ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان ، مردم شریف این شهرستان و دوستداران و محبّان اهل بیت علیهم السلام در 9 ماهه سال 98 با اهدای یک میلیارد و 109 میلیون و 300 هزار ریال سهم قابل توجه ای در سطح استان گلستان در امر بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه بویژه ساخت صحن و شبستان حضرت زینب «س» در کربلای معلی داشتند.

رمضانعلی خالقی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس با اعلام این مطلب افزودند از مجموع کمک های اهداء شده مردم این شهرستان مبلغ یک میلیارد و 55 میلیون و 878 هزار ریال آن نذورات نقدی و مبلغ 53 میلیون و 421 هزار و 978 ریال نیز نذورات غیر نقدی ( طلا) می باشد که در مقایسه با سال گذشته و در مدت مشابه 32 درصد میزان نذورات مردمی افزایش داشته است و از مردم متدیّن و محب اهل بیت علیه السلام شهرستان دعوت می کنیم تا همچنان با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود و به عنوان باقیات و صالحات در فیض ثواب بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه بویژه صحن و شبستان حضرت زینب «س» سهیم شوند.

خالقی در ادامه افزود از کلیه نیروهای خدماتی شامل سنگ کار و کمک سنگ کار ماهر ، بنّا، جوشکار ، نقاش درب و پنجره ، آرماتوربند، کاشی کار ، کارگر ساده و... که داوطلب ارائه خدمات به صورت متبرّع در اعتاب مقدسه می باشند می توانند جهت ثبت نام به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی