ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان ، امر بازسازی و توسعه حرم های مطهر در اعتاب مقدس یک ضرورت راهبردی در جامعه اسلامی محسوب می شود و فرهنگ انفاق و بازسازی باید بین عموم بیشتر ترویج یابد.

در بازسازی عتبات عالیات هر قدم خیری که برداریم در درجه نخست اثرات آن به خود ما برمی گردد و متوسل شدن به اهل بیت علیهم السلام ثواب و اجر اخروی و دنیایی در پی دارد و باید این بستر برای شرکت همه ی اقشار جامعه فراهم شود. چرا که ائمه معصومین علیهم السلام متعلق به همه ی جهان اسلام هستند.

در همین راستا مردم شریف و متدیّن شهرستان گنبدکاووس از ابتدای سال 97 تا پایان آذر ماه سال جاری یک میلیارد ریال جهت مشارکت در بازسازی و توسعه حرم های مطهر در اعتاب مقدسه به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در قالب نذورات نقدی و غیر نقدی اهداء نمودند و در ثواب تحقق تعظیم شعائر الهی و اسلامی و آباد کردن حرم های مطهر اهل بیت «ع» سهیم شدند.

قابل ذکر است که کمک های مردم در نه ماه سال جاری شامل بیش از 287 میلیون ریال طلا و جواهرات اهدایی بانوان محترم و بالغ بر 713 میلیون ریال نیز کمک های نقدی برادران و خواهران می باشد و اهداء نذورات از سوی مردم ولایت مدار این شهرستان همچنان ادامه و استمرار دارد که در همین رابطه از اول دی ماه سال جاری تا کنون جمعی از برادران و خواهران بالغ بر 110 میلیون ریال نذورات نقدی و مقداری نیز طلا و نقره اهداء نمودند.

در خاتمه این گزارش به اطلاع کلیه خیّرین محترم و برادران و خواهران دوستدار و محب اهل بیت علیهم السلام می رساند به منظور مشارکت و سهیم شدن در ثواب بازسازی و توسعه حرم های مطهر در اعتاب مقدسه می توانند همه روزه با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان واقع در خیابان حضرت امام خمینی «ره» جنب بیمارستان شهدای 12 دی ساختمان سابق فرمانداری مراجه و نسبت به اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود اقدام نمایند و یا اینکه از طریق کارت بانک انصار این ستاد به شماره :

6273811074233351 و شماره حساب 1-35141-42-4011 نزد بانک انصار نذورات نقدی خود را واریز نمایند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس - تلفن 33333160 و 33341938



  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی