ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس

اخبار و اطلاعات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

عطر یاس فاطمی عالم گیر شد.

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ق.ظ

زهرا سلام الله علیها حرف تازه و ناب خدا بود « انا اعطیناک الکوثر » « سوره کوثر آیه 1 »

فاطمه میعادگاهی مغتنم است برای بویین و معطر شدن عطر یاسش.... ، جای خالی یاس محمد با هیچ گلستانی پر نمی شود و تا ابد جانسوز است .

فاطمه جان ، حتی سنگ ها هم بر سوگ تو ندبه می خوانند ، در غروبی که شاخه ات را شکستند و عطرت را در جهان به یادگار گذاشتند، یادمان نرود عهدی را که فاطمه «س» به خاطرش یاسی بی نام و نشان شد و تنهایی علی علیه السلام را به دل تاریخ تصویر کشیده است. حضرت زهرا «س» حتی به جغرافیای قتلگاه هم اشراف داشت و کربلا را بر دامان نشانده و برای عاشورا ، لالایی می خواند!

زهرا «س» بود که در خانه گیسوان « اسارت» را شانه می زد ! و در دل به حال حکایت چاه و محراب خون می گریست ! بزرگ بانویی که سیلی ستم و تازیانه کینه را به جان نحیفش خرید تا هجوم تندباد انکار، شمع یگانه حقیقت مولایش علی علیه السلام را خاموش نکند.... شهادتش تسلیت باد.

به گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان ، چند سالی است که با هدف تامین آسایش و رفاه حال زائران با افزودن به سطوح زیارتی حرم مطهر امیرالمومنین علی علیه السلام و ارائه خدمات جانبی مورد نیاز پروژه بزرگ جهان اسلام را به نام صححن و شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف و در جوار حرم مطهر امام علی علیه السلام توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات به پرچمداری سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی با 220 هزار متر مربع در حال ساخت می باشد و هم اکنون به قدم های آخر خود نزدیک می باشد.

در ایام شهادت حضرت زهرا «س» از عموم محبین حضرت زهرا «س» دعوت می شود تا در راستای مشارکت در توسعه حرم مطهر امیرالمومنین «ع» و تکمیل ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا «س» با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود سهمی در ثواب ساخت این صحن بزرگ و توسعه حرم مطهر داشته باشیم.

انتهای پیام/

  • ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی